מה לגבי תרופת הארימידקס ?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצוות אחת מתשע, שלום אבקש לדעת, אם כבר יש החלטה לגבי כדור הארימידקס, האם הוא אושר גם כטיפול "קו ראשון" בסרטן השד, או שעדיין אינו נכלל בסל הבריאות ? (אלא לאחר שנתיים וחצי של נטילת טמוקסיפן ) אודה מאוד על תשובתכם, ותודה על הפורום החשוב שלכם,
שלום טובה, השינוי שחל בסל התרופות הוא שהארימידקס מאושר היום לאחר לקיחת טמוקסיפן במשך שנתיים וחצי. לפני השינוי בסל, היה מדובר על לקיחת טמוקסיפן במשך חמש שנים. הארימידקס מאושר כ"קו ראשון" רק לנשים שהטיפול בטמוקסיפן מהווה עבורן הוראת נגד. בברכה, צוות אחת מתשע
בחרו באפשרות הזולה יותר מ2 מחקרים לגבי נשים אל ויסתיות, האחד טיפול בארימידקס ל-5 שנים, והשני השילוב עם טמוקסי. טוב גם על הכסף צריך לחשוב........