ריפוי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני כבת 38 שנים אחרי ריפוי מסרטן שד, עם בלוטה נגועה. האם אפשר להבריא מזה? או שזה רק ענין של זמן עד שזה חוזר והורג?
ניסחת את השאלה באופן חד וקר,ולשם ההבהרה גם אשתי חולה ואני לא רופא אף אחד לא יוכל לתת לך או לנו תעודת ביטוח,מה שכן אלפי נשים שהחלימו לא גולשות כפי שאת רואה באתר זה, אולי בזה תמונה חלק קטן מהתשובה. הרבה בריאות ואופטימיות
ליפית היקרה- המטרה של הטיפול שקיבלת זאת ריפוי . אף דבר 100% בטוח ברפואה ובחיים אבל אני ממליץ אופטימיות ומאחל לך בריאות וחיים ארוכים. צהריים טובים