נקודת שומן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בוקר טוב כותבת מחו"ל בשליחות עם הבעל . הבדיקות השנתיות שערכתי לפני שלושה ימים הכל בסדר. שלש שנים אחרי סרטן השד נאמר לי שיש לי נקודת שומן קטנטונת ביותר בכבד ושהם לא מודאגים כנראה שהיא איתי שנים. שאלתי מהי נקודת שומן ודרך טיפול ,האם צריך להסיר אותה. תפקודי כבד, צילום אולטרה, ומרקר הכל נקי. תודות על עזרתכם.
שלום רוני, אנו ממליצות שתיפני לרופא המטפל בכדי לקבל חוות דעת , באופן כללי קיימים איי שומן בכבד מסיבות כמו כבד שומני, נשים בעלי משקל עודף , ועוד סיבות כאלה ואחרות. הרופא יוכל לתת לך פרטים מדוייקים . בברכה , צוות אחת מתשע