רק רציתי לשתף אתכם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם במזל טוב נולד לי בן בלידה טבעית בשבוע 35 לאחר שקיבלתי כימותרפיה כל מהלך ההריון משבוע 14 ועד 33 תודה לכל מי שנתן תמיכה בפורום לשאלותיי שיהיה לכולנו רק בריאות חן
מזל-טוב! כל הכבוד לך , גדלי את בנך בהרבה נחת ואושר! כל-טוב לך ולמשפחתך.
מזל טוב ענקי!! כל הכבוד שהצלחת לעמוד בכל זה, ושמעכשיו תצעדי לקראת הבריאות שלך ושל הקטן
מזל טוב ושתזכו לגדלו לתורה , לחופה ומעשים טובים.
יישר כוח, נשאת בהריון ובטיפולים,ושתזכי לרוב אושר ונחת מבנך.
חן היקרה, מזל טוב מכל הצוות. בברכה, צוות אחת מתשע
חן יקרה, מצטרפת לאיחולי מזל טוב!! רק שאלה לי אלייך -האם זה אפשרי לקבל כימותרפיה בזמן היריון? אני שמעתי שרק בשליש אחרון מותר, אז מעניין מדוע אצלך זה היה אחרת. אלו חומרים כימיים קיבלת? תרגישי טוב ותיהני מהילד!