aredia
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דודתי חולת סרטו השד כבר 15 שנה לאחרונה התפרצה המחלה והיא מטופלת ב-aredia כמו כן הרוםא הכללי מצא שיש לה רמת סידן גבולית על כן רשם לה תוספת סידן עם ויטמין c שאלתה הי האם אין קונטראינדיקציה בין שתי התרופות ואם כן מה לעשות כי הרופאים בחופשה שניהם תודה
יפה שלום, דודתך מקבלת Aredia וכעת תוספת סידן עם ויטמין D (ולא ויטמין C אני מניחה). כעיקרון יש להתחיל ב- Aredia מלכתחילה בשילוב הנ"ל כך שאין כל הוראות נגד שילוב שכזה. דר' ברק