ממוגרפיה בשיבא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
באחרונה שמעתי שבבית החולים שיבא במחלקת הדימות יש מכשיר ממגורפיה רגיש ויעיל יותר לגילויים הרבה יותר מהמכשירים שהיו עד כה. האם הרופאים יודעים על כך וממליצים למישהו עם היסטוריה של סרטן שד ועכשיו במעקב לעשות ממגורפיה שם, כי בפעם האחרונה במכון מור נתגלו הסתדויות, אומנם שפירות, אבל אני רוצה להיות שקטה.
שלום ליאת, הממוגרפיה שמבצעים במרכז הפרואי שיבא היא ממוגרפיה דיגיטלית - טכנולוגיה חדישה המפיקה תוצאות מדויקות יותר וגורמת פחות אי נוחות לנבדקת. אם באפשרותך לבצע את המעקב שם זה בהחלט מומלץ.