לאונקולוגים-עקירת שן הכרחית?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
חזרתי עכשו מרופא שיניים. יש לי בעיה בשן שעברה טיפול שורש- דלקת. אין אפשרות אלא לעקור את השן. הרופא אמר לי שאם זה לא מפריע לי אני יכולה להמשיך כך עד שלא תהיה בררה ויאלצו לעקור אותה. השאלה שלי היא האם מצבי מחייב פתרון מידי לדלקת- לפני שנה עברתי כריתה והוצאת תשע בלוטות. בהמשך טיפול כימותרפי (cmf) ותודה לאל אני היום כחצי שנה אחרי הכל. אם איני סובלת באופן משמעותי מהדלקת, האם אני יכולה להישאר במצב זה או שהדלקת מסכנת אותי ויש לפתור את הבעיה באופן מידי? תודה ובריאות לכולם
שלום גלית, בכל מקרה דלקת לא רצויה , יש תרופות היכולות לעזור למניעת דלקת , או שיפור המצב. פני לרופא השיניים שלך או לחוות דעת נוספת לקבלת טיפול. בברכה, צוות אחת מתשע