כאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.. אני בת 25 ... בחודש האאחרון , אני חשה בכאבים מתחת לשדי השמאלי...הכאבים כמו דקירות סכיןץץץאני מפחדת מאוד... בבקשה עיזרו לי... תודה
גולשת יקרה, כדאי שתדעי שלחצים כאבים בשד בתקופות שונות של החודש הן תופעות מוכרות אצל נשים בגילך ואינן סיבה לבהלה. יחד עם זאת, לא כדאי להתעלם להתכנס בתוך החרדות. זה לא יעביר את הכאב, ואולי אף יגביר אותו. הדבר הטוב ביותר שאת יכולה לעשות זה לקבוע תור לכירורג\ית מומחה לשד במסגרת קופת החולים בה את מבוטחת ולהיבדק על ידו\ידה. סביר להניח שהרופא\ה ירגיע אותך ותחסכי לעצמך רגעי חרדה רבים. דרך אגב, ביקור שנתי אצל כירורג שד בצירוף בדיקת שד עצמית מדי חודש מהווים שגרת בדיקות מומלצת לנשים צעירות הרוצות להיות צרכניות בריאות נבונות ולקחת לידיהן את האחריות לבריאותן. בהצלחה