מרפאת שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כשנה גיליתי גוש בשד שלאחר סיטי שד וביופסיה אצל כירורג שד התברר שהגוש מובילי ואינו סרטני...לאחר חצי שנה התבקשתי ע"י הגיניקולוג שלי לגשת לבדיקה שגרתית במרפאת שד על מנת לבדוק ששום דבר לא השתנה שאלתי היא מה עושים במרפאת השד? מהי הבדיקה שמתבצעת שם? (בת 23)
לקריאה נוספת והעמקה
במרפאת שד יבצע הכירורג בדיקה ידנית ובמידת הצורך ישלח אותך לאולטרה סאונד או ממוגרפיה. אל לך להבהל.
לולי שלום, במרפאת השד בודקים את השד, הרופא מבצע בדיקה ידנית ומפנה אותך לבדיקות נוספות במידת הצורך. בברכה, ד"ר אבי ניסן