טקסוטר
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לאישתי התגלה סרטן שד היא עברה ניתוח והצאת בלוטות וכעת עוברת כימוטרפיה (31)בידיעה שמתפרסמת היום בידיעות מודיעים על מחקר חדש בתרופה שניקראת טקסוטרלחולות בשלב התחלתי, האם אשפר לקבל פרטים על הטיפול? האם קיים בארץ?האם בסל הבריאות? בברכה
שלום רון טקסוטר או טקסול נמצא בסל הבריאות של קופח ועד כמה שידוע לי רק לסרטן גרורתי הטיפול ניתן כבר כמה שנים בארץ , אני קיבלתי אותו לפני שלוש שנים. ברר פרטים אצל האונקולוג של אישתך. בהצלחה בטיפולים והרבה בריאות.