האתר לא זז - יש בעיה??
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ערב טוב, האתר של אחת מתשע זז נורא נורא לאט, ממש קשה לקרוא בפורום. שאר האתרים ברשת עולים כרגיל - ייתכן וישנה תקלה אצלכם? או שזה רק אצלי בכל מקרה לתשומת ליבכם
ניתן ליראות את הפורום הזה דרך אתר דוקטורס http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/146/xPG/203/xFT/148620/xFP/148620 בהצלחה יוסי
הפורום של "אחת מתשע" קשור טכנית לאתר של דוקטור'ס, וכאשר יש עומס של גולשים באתר דוקטור'ס הדבר משפיע על הקצב של העברת הדפים בפורום - בשני האתרים. בשעות מסוימות של היממה יש אכן עומסים כאלו ואז "התעבורה" כבדה וצריך להתאזר בסבלנות. אין כל בעיה בקצב של שאר חלקי האתר עצמו של עמותת "אחת מתשע" המופעל בנפרד.