בדיקת ביופסיה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ב-5.5.05 עברתי ביופסיה. עדין אין תשובה.(יש לזכור שהיו שני וויקנדים, יום הזכרון ויום העצמאות באמצע) מה אני יכולה לעשות כדי לזרז את קבלת התשובה? האם זה נכון, שבמידה וזה גידול סרטני כבר הייתי שומעת? הגידול התגלה במומוגרפיה ואולטרסאונד, גודלו 3 ס"מ. תודה על התשובה. תוהה
לתוהה שלום, תוצאות הביופסיה מתקבלות לאחר כשבוע עד עשרה ימים, אם הבדיקה בוצעה במרפאת שד ריכוזית. ההמתנה לתוצאות הביופסיה יכולה להיות כרוכה במתח. זכרי שכ-80% מהגידולים הם שפירים. בכל מקרה, אם את מודאגת אנא פני לרופא המטפל על מנת לבדוק אם ניתן לזרז את התשובה. בהצלחה, צוות אחת מתשע
תודה על התגובה.