טאקסול -שאלה לרופא
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בת 63 שנים. לאחר כריתת שד מלאה מסוג אינפלמטורי קרצינומה. לפני חודשיים גרורה בשד השני , הוחל טיפול בטאקסול. החלו כאבים בעצמות הידיים בכלל ובכפות הידיים בפרט. א. האם זה חלק מתופעות הלוואי ? לבקש סריקת עצמות? ב. מה פירוש האבחנה של "חשש לריפלקס סימפטטיק דיס-טרופי משני בפלקסוסים המשני לניתוח ? בתודה
לקריאה נוספת והעמקה
לאנג'לה שלום- הכאבים בידיים יכולים להיות כתופעה לוואי מטקסול. בקשר לשאלה שנייה שלך- יכול להיות כאבים ביד בעקבות ניתוח - אני לא בטוח אם ידוע על תסמונת של כאבים גם בצד הלא נותח- אני מציע שאחד מהיועצים הכירוגים יענה על השאלה זאת. שבוע טוב