פיברה דנומה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי ניתוח של גוש בשד שנקרא פיברה דנומה, האם יש לי יותר סיכוי לחלות בסרטן השד? חנה
הסיכוי שלך לחלות תלוי במספר גורמים. 1. גילך בעת גילוי הפירואדנומה. 2. האם לפיראדונמה מתלווה גם פתולוגיה שפירה נוספת של השד. 3. האם יש גורמי סיכון נוספים. בסה"כ בנסיבות מוסוימות מהווה פיראדנומה סמן לסיכון מעט יותר גבוהה לחלות בסרטן שד במהלך החיים. עלמנת לתת לך תשובה מדוייקת יותר תוכלי לשלוח אלי את הנתונים החסרים הנוספים.
גילי בעת גילוי הפיבראדנומה הוא 22 (במקרה גיליתי את הגוש , הוא היה גדול, עברתי ניתוח להוציאו). לא היו לי עוד גושים או בעיות שפירות נוספות בשד וכן לאימי היה סרטן השד בגיל צעיר (חוץ ממנה לא היה לאף קרוב משפחה אחר). עוד שאלה בבקשה-האם הנקה יכולה לעזור במקרה שלי למנוע סרטן השד? תודה רבה חנה