שאלה לפרופסור אילן כהן
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בקר טוב אני בת 40 לאחר כימו (סימתי לפני כשנתיים) . החודש הפסקתי עם הזולדקס (לאחר שנתיים).ממשיכה רק עם טמוקסי. אודה לך על תשובה למספר שאלות: מתי במידה וכן, יחזור המחזור? כמה זמן לאחר הפסקת הזולידקס אפשר לעשות את הבדיקות ההורמונליות? ממתי אני צריכה להשתמש באמצעי מניעה? האם בטן נפוחה זה נורמלי למצב הנ"ל? תודה וחג שמח
לדליה קשה להגיד מתי החלות שלך יחזרו לתפקד. לכן יש צורך לבצע מעקב שוטף של רמות ההורמונים. במידה ותתחיל פעילות שחלתית יש לדאוד לאמצעי מניעה. את הבדיקות ההורמונליות כדאי להתחיל כחודשיים לאחר זריקת הזלודקס האחרונה.