שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בממוגרפיה שעשעיתי הכל נמצא תקין ללא ממצא חשוד אך נכתב במכתב :ריקמה סמיכה פיברוטי". אני בת 50 מה פרוש?
רקמה סמיכה או פיברוטית או פיברוגלנדולרית זה פשוט תיאור של המבנה של רקמת השד. בשד סמיך הרגישות של הממוגרפיה יותר נמוכה, והבדיקה עשוייה לא לזהות ממצאים - לכן יש כאלה שממליצים לבצע גם אולטרסאונד במקרים כאלה.
התקבלה תשובה שקיימת נסיגה של הרקמה הפיברוגלנדולרית.מה זה אומר? האם בעקבות התעמלות יום יומית זו השפעה? מקוה שחיובית. תודה מראש מירית