גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לך אצל אשתי בת 45 היה גושון קטנטן בשד שלא יחסו לו חשיבות, ולא ראו בממוגרפיה, במזל רב אחרי שהעירו את תשומת ליבינו גורם חיצוני באופן מקרי, אשתי עשתה ביופסייה והתגלה הבילתחי יאומן- גוש סרטני ,גם אמה חלתה במחלה זו.בדעבד כיום אנו מבינים באיזה סיכון הייתה ונמצאת אשתי. יש לא מעט מקרים של נשים לאחר הריון שמתגלה אצלהן המחלה, אינני חלילה, אומר שכך יהייה אצלכם, אבל חייבים לשלול אפשרות זו. עצתי לך לא לפחוד ללכת ולבקש ניקור מחט, בהתייעצות עם כירורג מומחה, רק כשבודקים מה יש בפנים יודעים, ולמרות האחוזים הנמוכים, כל מקרה הוא מאה אחוז. הרבה בריאות
בכל אופן ממליצה להמשיך ולעקוב, גם אם כרגע התוצאות יהיו טובות. לי היתה תשובה דומה בבדיקה ואחרי כשנתיים של מעקב, התגלה באותו מקום גוש סרטני. הרופאים טוענים בתוקף שאין קשר. הקשר היחיד הוא - לא "להירדם בשמירה" כשיש משהו שפיר, פיברוטי וכד' אלא להמשיך ולבדוק ולהימנע מהטעיות של הגוף. אני לא הרגשתי במישוש את הגוש הסרטני כי בטעות חשבתי שאני מרגישה את ההצטברות השפירה שכבר היתה מוכרת לי