עזרה בהבנת תוצאות סריקה.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקת M.R.I. שביצעתי התגלו אצלי בשד שני מוקדי האדרה . נודול זעיר בקוטר 0.1 ס"מ ונודול עגול בקוטר 0.6 ס"מ . אבקש לדעת מה משמעות הדבר?. בתודה מראש אורנה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אורנה, קשה מאוד (עד בלתי אפשרי ) להשיב מבלי לראות את הבדיקה עצמה, ולהבין מדוע בוצעה... בקווים כלליים - מוקד של מ"מ אחד הוא מן הסתם קטן מכדי לאפיין, ונודולה עגולה של 6 מ"מ יכולה להיות שפירה - אבל צריך לקבל תשובה מוסמכת ממי שפיענח את הבדיקה, ולדבר עם הרופא המטפל שמכיר אותך לגבי בצורך בהמשך בירור או מעקב.
האם אפשר לקבל בקצרה פירוש המילה : נודול....
אבקש לדעת בקצרה מה פירוש המילה נודול?.