בדיקת ממוגרפייה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! בבדיקת ממוגרפיה נרשמה תוצאה אחת לא ברורה ולפיכך אני נזקקת לביצוע ביופסיה לשם כך: "נתגלה ברביע החיצוני העליון של שד שמאל שתי קבוצות של הסתיידיויות עדינות לא חד משמעיות". אפשר להירגע מזה?
נטע היקרה, גם אם התוצאות יהיו טובות, ועבורך מקווה שכך יהיה, מציעה לך מנסיוני האישי להמשיך בעתיד ולבדוק במרווחי זמן לא רחוקים מדי. להיות רגועה זה טוב, אך צריך גם לבדוק בהתמדה. אותי "הרגיעו" במהלך בדיקות שנתיות בהן ראו "התגבשות פיברוציסטית" עד שבאותו מקום לבסוף התגלה לו הסרטן. דווקא בגלל שהיה ממצא שפיר לא חשדתי בכלום, כי לא היתה כל דרך לחוש שהתפתח שם סרטן. אפילו הכירורג שד לא הרגיש במישוש שומדבר ורק מאחר ששלח אותי בקביעות לאולטראסאונד גילו בבדיקה שהפעם...זה לא אותו גוש אלא גוש חדש וסרטני. אם הייתי אכן "נרגעת", כבר לא הייתי יכולה להיות אח"כ רגועה.....שיהיה בהצלחה ובבריאות