גוש בשד ימני מקדימה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הרגשתי גוש גדול, יש לציין שבאיכלוב קבלו אותי מיד ולאחר ממוגרפיה ואולטרסאונד נאמר לי שזו ציסטה ויורו לי בדואר מה לעשות הלאה. קודם כל תודה לאל, אבל רק אתמול בעיתון קראתי שהיתה טעות עם אשה בממוגרפיה והיא נותחה רק אחרי שנתיים מיום שגלתה את הגוש. המשפחה לוחצת עלי לעבור שוב בדיקה ליתר בטחון, אני חושבת שאיכילוב מספיק רציניים. השאלה שלי היא האם לעבור שוב בדיקה , שהרי זו קרינה ? וכן מה לגבי הציסטה היא מפריעה ומפחידה ? שבוע קסום-ארלין
הבדיקה האמינה ביותר שיכולה לומר בודאות האם הגוש הוא ציסטי שפיר או לא - היא דיקור\ביופסיה. גם כאן בפורום וגם מחוץ לו יש כ"כ הרבה נשים שטעות באבחון הראשוני עלתה להם בחייהם... הסיכוי היחיד להרפא מסרטן שד הוא הגילוי המוקדם, כל עוד הגוש קטן ומקומי - בגבולות השד בלבד. תתעקשי על ביופסיה !! זה החיים שלך !!
שלום ארלין, אנו ממליצות שתיפני להתייעצות לכירורג שד, הוא הרופא המוסמך בנושא. הכירורג יוכל להמליץ לך בצורה הטובה ביותר. בברכה, צוות אחת מתשע