גוש
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי גוש בשיפולי השד. ממש ממש בקצה. האם בדיקת דם שגרתית של כדוריות דם וכל שאר הדברים שבודקים בבדיקת דם , או בדיקת שתן שגרתית ניתן לגלות אם יש בגוף משהו לא תקין כגון סרטן?
שלום עמית, בדיקות דם ושתן הן הבדיקות הראשוניות המתריעות על תופעה חריגה או לא תקינה בגוף , אך על מנת להגיע לאבחנה מדויקת יש צורך בבדיקות נוספות, בהתאם להשערות הרופא לגבי מקור התופעה החריגה. באשר לגוש בו את חשה, עצתנו - לכי להיבדק אצל רופא מומחה לשד, רצוי כירורג. בהצלחה !