גלי חום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היה לי זימון תור אליך ביום ג' ולצערי לא היית במרפאה במזכירות טעו בתאריך ולכן הפנו אותי לרופא אחר, מאחר ואני סובלת מאוד מגלי חום רציתי לשאול אונקולוג לבעיות שיש לי, הרופא במחלקה הציע לי (megace 40 mg) מה דעתך על התרופה הזאת? השאלה השניה היא - אני סובלת מלחץ דם ולאחר ההקרנות ולקיחת התמוקסיפן הלחץ דם שלי משתולל, הרופא המטפל הכפיל לי את המינון. אודה לך באם תשיב על שאלותי
שלום חנה- הייתי בוחן בבחינות באונקולוגיה ביום ג. אני מעדיף לא להשתמש בפורום כדי לתת לך יעוץ. נא להתקשר למשרד המכון בסורוקה ולהשאיר מס טלפון ותעודת זהות- נוציא את התיק שלך ואתקשר אליך . שבוע טוב