לד"ר דין עד-אל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, פשוט חשבתי שאולי לא קיבלת את ההודעה האחרונה שלי. אז קודם כל תודה על כל התשובות שנתת לי לגבי ניתוח המיקרוכירורגיה. אבל רציתי לשאול שתי שאלות אחרונות: 1) האם אתה מכיר את ד"ר גור מאיכילוב? 2) איך מתבצע הניתוח האם זה כמו ניתוח שאיבת שומן , האם מרימים את כל העור של הבטן כלפי מעלה? כי הרי הניתוח הוא ללא שימוש בשריר. תודה מראש.
שלום, לשאלותיך, ד"ר גור הוא רופא מצויין ואת עור הבטן מרימים עם כלי הדם הקטנים המספקים אותו. לסגירת הבטן מותחים את העור כמו במתיחת בטן קוסמטית. להדגמות והסברים מפורטים יש לפנות כמובן למנתח בהצלחה ד"ר דין עד-אל
תודה , תודה, תודה על כל התשובות והעזרה