ענת יקירה שלנו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ענת יקירה נתי, יקירה שלי, מאז שהלכת לעולמך" אני לא מפסיקה לחשוב עלייך. נכון הדברים לא תמיד מסתדרים. עבר עליך כל כך הרבה דברים קשים. קשה לי להאמין שאת לא פה. אני ממש מבינה מה עבר עליך בכל תקופת הטיפולים. וקשה לי עם זה קשה לי מאד. נקטפת מריקוד החיים ליבך נדם לעולמים. את בעולם שקט ומלא שלווה. רק חבל שהגעת כ"כ צעירה. שמרי עלינו מהרקיע למרות שבסוף כל אחד יגיע. נוחי על משכבך ענת נוחי ויהיה שלווה. אנחנו כאן דואגים שזכרך ישאר לעולמים!!! צר לי עליך. היית בחורה רגישה כנה אמיתית ישרה צנועה בחורה מאוד מיוחדת וכמובן ברורה ואמיצה. ותזכרי שאת אמא נפלאה. תנוחי על משכבך בשלום" רונית יקירה משתתפת בצערך העמוק. מי יתן ולא תדעי עוד צער ושתתגברי על הצער. אוהבת
נורא עצוב.