האם הקרנות יעזרו לי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני 3 שנים היה לי סרטן השד בבדיקה שגרתית הרופאה מיששה בלוטה מוגדלת בבית השחי ושלחה אותי לבדיקות לאחר מכן ניתוח הוצאו לי 8 בלוטות מתוכם 6 נגועות האונקולוגית הציעה כימוטרפיה והקרנות אני לא מעונינת לעשות כימוטרפיה שאלתי היא האם ההקרנות יעזרו? הודה לכם על תשובתכם רות
רות היקרה, לא ניתן לתת תשובה מוסמכת מאחר וחסרים הרבה מאד פרטים בכדי להביע חוות דעת, אנו ממליצות שתיפני אל הרופא המטפל ותשקלו יחד את הטיפול. בברכה, צוות אחת מתשע