כאבים
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לדעת האם גם צ'סטות גורמות לכאבים בכתף בחזה וביד מפני שלי כואב כול אזור הכתף והיד ומאחורי הכתף יש לי לפעמים לחצים שבאים לזמן קצר אבל לחצים חזקים אני מרגישה כמו שנתפס לי השרירים של היד עד לאצבעות ובחזה יש נקודה שאני נוגעת אני מרגישה כמו כאב של פצע הכירוג לא נתן לי לדבר כול כך אבל יש אמר יש לך צ'סטות נוזליות אפילו שהוא לא נגע איפה שכואב אני קצת מודאגת מהכאב. תודה
לאתי שלום ככלל כאבים בשד אינם מדאיגים, אם כי הם עלולים להטריד. אם לא קבלת מענה מכירורג אחד, כדאי אולי שתפני לכירורג אחר לבדיקה ולייעוץ. דר' חיים גוטמן