שאלה קצת קשה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אך חולה סרטן בכלל מרגיש שהוא עומד למות? האם זה כואב? באם ישנים ולא קמים ? מה ההרגשה? מודאגת חולה עם סרטן שד מתקדם.... עד לפני חודש הכל היה בסדר עם ענת. מפחיד מאד יש חיים אחרי המוות?
דפנה שלום. את יכולה להתקשר אלי ל- 0523784297 רונית
אפשר להתקשר גם?
דפנה שלום. את יכולה להתקשר אלי ל- 0523784297 רונית
רונית שלום, עדיין כואבות את מותה העצוב של ענת, אחותך. כולנו ליווינו אותה , באמצעות היומן, וכל כך קיווינו שתוכל לנצח את המחלה , לחיות עוד שנים רבות ולגדל את יודפת הקטנה. ראשית, קבלי את תנחומי הכנים , את וכל משפחתך. שנית, רבות מאיתנו היו רוצות לדעת על החודש האחרון בחייה של ענת ז"ל המופלאה. אם תוכלי קצת לשתף אותנו במה עבר עליכם בתקופה האחרונה לפני מותה, נוכל אנו גם להשתתף איתכם ברגעים האלה הקשים שעברתם גם אתם. שתדעו מעתה רק שמחות. לילה טוב.