המלצה לכירורג שד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני צריכה בבקשה המלצה לכירורג מומחה עקב ממצא. הכירורג שטיפל בי דרך הקופה פטר אותי בכך שאמר לי שלדעתו זה ממצא שפיר (ללא בדיקות) אני לא מסופקת ועל כן יש ברצוני להיוועץ ברופא מומחה לדעה שניה. אשמח להמלצה שלצערי , חלקכם תוכלו לתת לי אותה על סמך נסיון אמיתי.
ממליצה בחום על דר' חיים גוטמן, יועץ בפורום. עובד בבי"ח בלינסון. ממליצה לך לקרוא את כרטיסו האישי ב"יועצים שלנו". בנאדם משכמו ומעלה, רופא מעולה!!! בהצלחה לך גילת
פרופ' שנייבאום מבי"ח איכילוב (קופ"ח מכבי)- מלאך , מדהים וכל מילה מיותרת.
לא לוותר על דיקור אבחנתי לבדיקת הגוש