שאלה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחרונה גיליתי כי אמא של חבר שלי חולה בסרטן השד. היא עברה ניתוח להוצאת הגידול ותתחיל בטיפולים כימותרפיים בקרוב. רציתי לשאול האם אפשר להחלים ממחלה זו לגמרי, או שתמיד יהיה איום של הסרטן. והאם בסופו של דבר המחלה מביאה בהכרח למוות.
שלום יעל, שאלותייך רבות ונכונות, אך בכדי לתת תשובה מוסמכת צריך לקבל הרבה יותר פרטים, אנו ממליצות שתעייני באתר עמותת אחת מתשע (את הקישור ניתן למצוא בעמודה השמאלית של דף זה) דף הבית/ מידע/ מידע רפואי. בברכה, צוות אחת מתשע