הראש שלי מתפוצץ

דיון מתוך פורום  סרטן השד

02/04/2005 | 17:05 | מאת: מרב

דבר חדש שאני נתקלת בזמן האחרון, אני ישנה על הצד ומרגישה זרימת דם מוגברת וזה גורם לי לתישתוש בעין וחוסר ריכוז. אולי אלה תופעות של כדורים הורמונליים?

02/04/2005 | 18:27 | מאת: מן

זה יכול להיות גם מזג אויר.

02/04/2005 | 19:13 | מאת: מן

תפסיק בבקשה להשתמש בשמי,זה לא לכבודך ולא לכבוד הפורום בו אתה גולש.

מנהל פורום סרטן השד