רגישות גבוה בפיטמות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי פתאום רגישות יתר בפיטמות וכאבים אני רוצה לדעת מה זה יכול להיות!!! אני בשבוע שני של הגלולות מרסילון ,אני לוקחת אותם כבר שנתיים ! אני בת 19. כבר כמה ימים משהו כמו 4 ימים אני חשה לא נוח שאני מתקלחת שאני רק נוגעת בפיטמה ,היא נהיית גדולה עם צבע אדום כהה ומרגישה כאב אומנם לא חזק אבל ממש לא נעים !!! אני יודעת שעלי ללכת לרופא אבל אם זה לא משהו רציני עדיף שאדע אם אתם יכולים לעזור אני מאוד אשמח! מחכה לתשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
למריה אכן צריך לבדוק את הפטמות בכדי לאבחן את הבעייה. אך, זה כנראה לא גידול.