"דלת פתוחה" יום שישי 1/4/05
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היחידה לבריאות השד של מרכז רפואי מאיר מזמינה את הציבור למפגש מס' 6 נושא: טיפולים חדשניים באונקולוגיה של סרטן השד. מרצה: פרופ' ברוך קליין, מנהל המכון האונקולוגי , בי"ח מאיר. תאריך: יום שישי ,1/4/05 שעה: 9.30 - 11.30 מקום : מרכז רפואי מאיר, כפר סבא. בנין סטולברג, אולם מיני קוט קומה 1 (ליד הגשר) המפגשים פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום לברור: טלפונים:09-7471464 ,097471467 אצל עמליה או עליזה
מה דעתך להיפגש שם? נראה לך?
סודית יקרה, בדר"כ אין לי בעיה להפגש עם מי שרוצה , זקוק ומעוניין בכך. אשמח אם תזדהי בבקשה כאן או בכתובת האי מייל שכתבתי כאן. תמיד שמחה לעזור למי שזקוק לכך באמת. לילה טוב.