על החיים ועל המוות
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בזמן אחרון אני שומעת על הרבה חולות שאחרי טיפול כימי חזרה המחלה ויש גרורות רציתי לשאול אם עוברים טיפול כימי זה לא עשוי להרוג את התאים הסרטניים? האם טיפול כימי יכול לגרום באחוז מסויים להישנות המחלה? השאלה הזאת מדאיגה אותי ומדירה שינה מעיני כרגע אני באמצע טיפול כימי לאחר הוצאת הגוש ,בלוטה אחת היתה נגועה
שירה היקרה, מטרת הטיפול הכימי הנה להרוס תאים גידוליים במידה והתפשטו. לצערי, נכון להיום הטיפולים לא הקיימים אינם עושים זאת בכל מקרה ומקרה, לא באופן מוחלט, אלא רק מעלים את אחוזי הריפוי במידה מסוימת. למרות כל זאת, את צריכה להיות שלמה עם עצמך שהנך עושה הכל כדי להתרפא. טיפול כימי אינו גורם להישנות המחלה בשום מקרה. החלמה מלאה, דר' נלי ברק