זו או זו
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
סרטן שד גרורתי. אחרי טיפול בטקסול שעזר 7 חדשים. השאירו בידי את הבחירה להמשיך או כדורי קסלודה או הזרקת נאואלבין. האם זה מהפח לפחת מבחינת תופעות לוואי? אני רוצה מה שפחות תופעות. אנא עזרתכם. תודה
לנילד שלום- שתי התרופות הם יחסי קלות מבחינת תופעות לוואי. וינורלבין יכול לגרום לירידה בכדוריות הלבנות . קסלודה יכול לגרום לתסמונת של אודם וכאבים בכפי ידיים ורגליים או שלשול. בדרך כלל שתי התרופות עוברות בשלום. וינורלבין דורש טיפול בווריד כל שבוע, עם הפסקות. יש מטופלות שמתעייפות מכל הניקורים בווריד ומעדיפות תקופה עם טיפול דרך הפה ולכן בוחרות קסלודה. צהריים טובים