הומור והתמודדות עם סרטן

דיון מתוך פורום  סרטן השד

26/03/2005 | 19:27 | מאת: אביטל

שלום, שמי אביטל ואני סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה. אני עושה עבודה על השימוש בהומור, בדיחות, הומור שחור וכד' כדרך להתמודד עם סרטן. נושא זה קרוב אליי גם בתור מי שהתמודדה עם סרטן באופן אישי. אשמח לקבל כל תגובה בנושא - מי שמשתמש בהומור ובדיחות, מי שנתקל בהומור לגבי הסרטן שלו או של אנשים אחרים. או כל דבר אחר שאתם חושבים בעניין של בדיחות על סרטן והומור על סרטן יתקבל בברכה. אין לי כוונה להשתמש בשמות האנשים רק במידע שהם יתנו לי ובהסכמתם בלבד. תודה רבה

26/03/2005 | 23:42 | מאת: ריקי

לצערי במקום להשקיע את כל הכסף במציאת תרופות משקיעה האוניברסיטה את הכסף בתזה מיותרת לחלוטין של תואר שני כל כך מיותר וכל הך הזוי הומור והסרטן אין הומור בסרטן בברכה ריקי

27/03/2005 | 00:21 | מאת: א.נונימית

לריקי - א) נדמה לי שמדובר על החוג לפסיכולוגיה, לא על החוג לרפואה. ב) נדמה לי שהנושא שהוזכר הוא "התמודדות עם הסרטן באמצעות הומור" ולא "הומור והסרטן". שני דברים שונים לגמרי. ג) נדמה לי שדוקא ענת ש. ז"ל ידעה לעשות מטעמים הומוריסטיים מהסרטן, ובכך שבתה את ליבנו (או לפחות את ליבי). ולאביטל - אני ממליצה לך לעשות חיפוש בפורום בהודעותיה של ענת, שנפטרה לפני כשבוע, שהיו מתובלות בהמון הומור, גם שחור וגם צבעוני.

27/03/2005 | 13:17 | מאת: מן

יש הרבה מה לעשות הומור זה התרופה הכי טובה שיש. ואני ממליצה להמשיך. יש כמה בנות מפורום מעריב שנכנסות לפורום הזה ושוללות כל דבר.

31/03/2005 | 16:45 | מאת: אלכס יוגה צחוק

היי אביטל שמי אלכס ואני מנחה סדנאות יוגה צחוק ומנחה מועדון הצחוק הירושלמי וכן סטודנט לתואר שני בבריואת הציבור. הנושא מעניין אותי במיוחד לקראת התיזה שלי. אשמח אם תצרי קשר, יש לי מידע ואשמח לחלוק עם שלך לצחוק הרבה laugh and love a lot אלכס יוגה צחוק 0524343964

מנהל פורום סרטן השד