רצפטורים חיוביים לאסטרוגן ולפרוגסטרון
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מה המשמעות של תוצאה של רצפטורים חיוביים מעל 80 אחוז לאסטרוגן וגם לפרוגסטרון מבחינת הטיפול האפשרי בסרטן השד?
רצפטורים חיוביים הינם פרוגנוזה חיובית. לפחות עם יש סרטן אז שיהיו לו רצפטורים חיובים שכן אז ניתן לטפל בגידול באמצעות טיפול הורמונאלי. הטיפול כולל הפסקת מחזור ותרופות (כדור ביום) להפסקת ייצור האסטרוגנים בגוף. ברוב המקרים הטיפול ניתן בסיום הטיפול הכימוטרפי והקרנתי הרבה בריאות והצלחה