לפרוסקופיה - לפרופ' כהן ולכולם
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אחותי אמורה לעבור ניתוח להוצאת רחם+שחלות (מניעתי בלבד). שמעה שישנן שתי שיטות - פתיחת הבטן ולפרוסקופיה. הומלץ לה על לפרוסקופיה ונאמר לה שהיא הרבה יותר פשוטה וקלה להחלמה, אבל חייבת להתבצע בידיים של רופא מיומן בשיטה, כי אחרת עלולים להיות סיבוכים. האם מישהו יודע באיזה בי"ח יש ניסיון בניתוח זה? רופא עם ניסיון? תודה.
צייני את האזור הגאוגרפי.
אזור השפלה עד המרכז. רצוי רופא שעובד עם קופ"ח כללית. אין ממש משמעות לאיזור הגיאוגרפי, אם מדובר ברופא מומלץ.
שלום , מציע לך ליצור קשר עם פרופסור יוסי לסינג מאיכילוב. עובד גם עם קופת חולים כללית. ע"פ נסיוני עם אשתי שעברה כריתת שחלות בשיטת לפרוסקופיה היה מוצלח קל ומהיר. שיהייה לך קל בכל מקרה. את יכולה כמובן להיועץ איתו בקליניקה הפרטית ברח' שרת בתל אביב.
דר' פילמר עובד ברמב"ם - מצויין. מנתח גם באופן פרטי