ציטוט מהודעתה האחרונה של ענת ש.
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי חייבת לצטט פיסקה מהודעתה האחרונה של ענת ז"ל, אותה כתבה כאן רק לפני קצת יותר מחודש וחצי (01-02-2005 15:08): "אני יודעת שאם אסתפק בהארכת חיי בכך וכך חודשים או בשנים ספורות, לא אזכה להרבה. אני רוצה את הכל, אני מתכוונת לראות את יודפת גדלה, מתחתנת ויולדת ילדים משל עצמה. אני לא מתכוונת להסתפק בפחות מזה. ניסים קורים? לפעמים, אם עובדים עליהם קשה."
תודה לך כך נזכור אישה כה אמיצה ואמיתית כואבת מאוד
לא מפסיקה לחשוב על האובדן .והכאב גדול. הרצון לחיות היה גדול . אבל למחלה היו תוכניות אחרות עצוב מאד אבל תמיד נזכור אותה שלמרות הכל תמיד צריכים לנסות ולקוות .