למנהלות הפורום
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נא בידקו מעי השתמש בשם מן בדיון על הכימוטרפייה זה לא אני. האם יכולה להיות כפילות. מן
מן היקר, אחד היתרונות, וגם החסרונות, של השימוש במדיה של האינטרנט, היא האנונימיות. בתשובה לשאלתך - לצערנו ברגע שהכותבים אינם מציינים את כתובת הדוא"ל שלהם בהודעתם אין לנו כל דרך לזהות מי הם, ואכן - יכול לקרות, וגם קורה, שאנשים נכנסים בזהות בדויה ולפעמים גם מנצלים זאת לרעה. אנחנו משתדלות להיות על המשמר ולמנוע פרסום דברים הנוגדים את תקנון הפורום, אך יותר מזה אין לנו יכולת טכנית לעשות.