U.S שד האם ניתן לוותר על ממוגרפיה?
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מבקשת לדעת האם ניתן לצורך מעקב להסתפק בבדיקת U.S במקום ממוגרפיה פעם בשנה? (כדי לחסוך את הקרינה בממוגרפיה) וגם הבנתי כי בבדיקת U.S גילו גידול אשר לא אותר בממוגרפיה האם אני יכולה לוותר על הממוגרפיה בכלל ולבצע פעם בשנה בדיקת U.S בלבד ? אני אמורה לעשות בדיקה אחת לשנה עקב בעיה משפחתית תודה לכם
שלום אתי, עייני בתשובתה של ד"ר אלוויס שאלה אחת מעל שאלתך. מאחר ולא ציינצת גיל גם קשה לענות ספציפית. בברכה, צוות אחת מתשע