גוש בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ביומיים האחרונים אני מרגישה כאב בנקודה מסוימת בחזה, כשאני נוגעת אני מרגישה גוש קטן שכואב כשנוגעים בו. לאיזה רופא עלי לפנות כדי לבדוק הדבר. האם זה נכון שגידול סרטני אינו אמור לכאוב? מה עוד זה יכול להיות? תודה מראש מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיכל, הרופא המוסמך לבדיקת שד הוא כירורג שד. אנו ממליצות לפנות לכירורג לבדיקה שיגרתית והציגי לו את כל השאלות. בברכה, צוות אחת מתשע
תודה רבה על המענה המהיר. האם בכל זאת תוכלו לומר לי האם זה נכון שגוש סרטני אינו מלווה בכאב? או שזו היא סתם קלישאה.