שאלה ממש חשובה...למי שמבין....
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 17...האם יכול להיות מצב שבו רקמת שד גדולה זה נורמלי..? בשני השדיים שלי יש שתי דברים בולטים באופן שווה שנראה כאילו זה חלק נורמלי מהגוף.. שנבדקתי אצל רופא משפחה בקשר למשהו לא קשור הוא אמר לי שכנראה זה רק רקמת שד אבל הוא לא יודע.... יכול להיות שיש לי סרטן שד כל השנים ולא ידעתי?
למה שלא תלכי להבדק אצל מומחה לכירורגיית שד ותחסכי לעצמך את הדאגה ?
שלום דנה, לפי דעת מומחים הסיכוי לסרטן שד בגילך הוא נמוך ביותר. אנו ממליצות שתיפני לכירורג שד שיבדוק אותך ויוכל להסביר לך את מקור התופעה. כירורג שד הוא הרופא המוסמך לבדיקת שד. בברכה, צוות אחת מתשע