היי
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.... רציתי לשאול כמה שאלות..קרובת משפחה שלי חולה ... רציתי לשאול האם זה בסדר שהיא כל היום יושנת..ממש כולו... איך יודעים באיזה מצב הגידול? ו מזה ביופסיה?ומי צריך לעשות את זה? מזה הקרנות ..אני יודעת בערך מה זה אבל לא ממש כי לא רוצים לספר לי מה זה במשפחה.. תודה..
קצת קשה לענות לך על השאלות מכיוון שאין בידינו את המידע לגבי המחלה אבל - 1. סביר להניח שדודתך עייפה מהטיפולים אותם היא מקבלת או לחלופין פשוט קצת מתנתקת ע"י שינה 2. ביופסיה הינה פרוצדורה כירורגית באמצעותה ניתן לגלות את מהותו של הגידול 3. הקרנות הינן שיטה טיפולית הנהוגה ע"מ לטפל בגידול - או הניתנת כטיפול מניעתי. זה משהוא בערך כמו צילום רנטגן