שאלה לאונוקולוג
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני שנתיים ושמונה חודשים אחרי כריתת שד ללא בלוטות נגועות . מלפני שבועיים יש לי נימולים ברגליים ו עצמות כואבות אבל רק ש אני במנוחה (בישיבה או מנוחה במיטה) הכאבים לא כל הזמן ולא בלתי נסבלים (כאבים באים ונעלמים ו יוצא כאב במקום אחר(גב,אוכתפיים או ידיים.... רופא משפחה נתן לי לעשות בדיקה אוסטרופרוסיז וגם מיפוי עצמות. האם ישרורות בעצמות? בבקשה לתת תשובה מהר כי אני דואגת. תודה
שולה היקרה, אנו מבינות את דאגתך , אך אין זה אחראי לתת תשובה מבלי להכיר את התיק האישי הרפואי שלך. אנו ממליצות שתיפני לרופא המטפל - האונקולוג , שיודע ומכיר את התיק והוא יוכל לענות לך על שאלותייך באופן מוסמך יותר. בברכה, צוות אחת מתשע