שאלה למומחים - טיפול מונע
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 51 . לפני 13 שנה היה לי סרטן שד בגודל 1 ס"מ ללא גרורות לבלוטות הלימפה. קיבלתי הקרנות בלבד ללא כל טיפול תרופתי. כעבור 5 שנים חזר ל-2 מ"מ טרום סרטני והחלטתי לכרות השד. מצב בריאותי תקין. שאלתי היא: האם ניתן לתת טיפול מונע לגרורות כעבור הרבה שנים, ללא כל קשר לקיום גרורות? בתודה מראש על תשובתכם.
שלום רב, שאלתך נשלחה ליועץ הפורום , אנו מקוות לתשובה בהקדם. בברכה, צוות אחת מתשע
לאה היקרה, כעת כעבור 7 שנים מאז החזרה בשד של הגידול כגידול טרום סרטני ו- 13 שנים מאז הניתוח הראשון אין כל צורך לקבל טיפול כלשהו כטיפול מונע. דר' נלי ברק