לבנות שנדבקו בעתידים בחיידק בשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם משהי מהבנות שנדבקו בחיידק בניתוח שחזור או הגדלת שד בעתידים לפני יותר משנה עשתה ניתוח נוסף? אנא שתפו אותי בלבטים , בתוצאות, ואצל מי עשיתן. תודה.
אסתר שלום, עברתי שחזור שד לפני קצת יותר משנה ע"י ד"ר שפלן, וכעת עומדת בפני ניתוח נוסף אצלו בעתידים ומאוד מתלבטת. אשמח אם תפני לכתובת המייל שלי ותתני לי את מספר הטלפון שלך ע"מ שאוכל ליצור עימך קשר. המייל שלי: [email protected] תודה, יעל
למה את צריכה ניתוח נוסף בכלל ואצלו בפרט? מנותחת מרוצה (לא אצלו).
שלחתי לך מייל בעניין זה ולא ענית לי. האם קבלת אותו?