LEFT SHIFT בדיקת דם - סטיה שמאלה תוצאה חיובית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דוקטור שלום אני מבקשת לדעת האם בדיקת דם + LEFT SHIFT סטיה שמאלה של הדם 1.האם זה מעיד על נוכחות של תאים ממאירים בדם ? 2. מה ההסבר לכך שהתוצאה חיובית? 3. האם זה תוצאה של גידול? תודה
לנוי שלום- סטיה שמאלה של הכדוריות הלבנות יכול להיות מזיהום או כתוצאה מהתאוששות אחרי כימותרפיה או סיבות אחרות כולל לעיטים רחוקות גידול. לא סיפרת המצב שלך-אם את בטיפולים- אם כן יש סבירות גדולה שזה מטיפול ואין מה לדאוג. תתיעצי עם הרופא שלך. שבוע טוב.