שיחזור
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אמא שלי צריכה לעבור כריתת שד ורוצה לעבור שיחזור. בתחילה, הרצון היה לבצע שיחזור מרקמות מהבטן, אך הפלסטיקאי טוען שלאור ל מיני סיבות יכולות להיווצר לה בעיות, והתוצאה תהיה פחות טובה מניפוח שריר בשד. הבעיה - זה לוקח כשישה שבועות. אמא שלי מדוכאת מאוד מהרעיון שישר שהיא תצא מהניתוח היא תיאלץ במשך תקופה להיות ללא שד. ברצוני לדעת מה אתן חושבות על אופציה זו, האם יש חזיות מיוחדות כך שכלפי חוץ לא יראו את זה?
אכן ישנן חזיות עם פרוטזה זמנית או קבועה שהיא יכולה להסתייע בהן.. והן עושות את העבודה מצוין כך שלא יראו כי היא עברה כריתת שד... אכן ההמלצה של הפלסטיקאי של אמך הינה ההמלצה המקובלת ... ואכן נושאת את התוצאות הטובות ביותר... בהצלחה .