סרטן שד - עמוד שדרה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אמי בת 87.סוכרתית מזה 3 שנים.מטופלת באינסולין. לפני חצי שנה התגלה גידול בשד. עברה ניתוח כריתה.בלוטת לימפה 1מתוך 2 פתולוגית.רצפטורים שליליים לכן לא טופלה בטמוקסיפן.עברה הקרנות אזור החזה. לאחר ההקרנות התחילה לסבול כאבי גב עזים. ב-MRI התגלה תמט של D12 בעמוד השדרה עם לחץ קשה על השק הדורלי.כמו כן מוקדים לתהליכים משניים ביתר החוליות. מה הטיפול המוצע במקרים אלה?
לאבי שלום- הטיפול המעודף, בדרך כלל, במצבים כמו אאצל אמא שלך, הוא טיפול בקרינה לעמוד השדרה, וטיפול לחזק את העצמות עם AREDIA, ZOMERA, או BONEFOS. לפעמים למרות רצפטורים שלליל נותנים TAMOXIFEN . לפעמים, תלוי על המצב כללי של אמא שלך נותנים כימותרפיה מאוד מתונה דרך הוריד או דרך הפה. שבוע טוב.