שחזור לאחר הקרנות ...
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי כריתה מלאה והקרנות . נאמר לי ע"י האונקולוג שלא תהיה בעיה לעשות שחזור בעתיד... ובפגישה עם הכרורג שניתח אותי (אשר אינו פלסטיקאי) נאמר לי שיש סיכוי גבוה לכך שהשתל ידחה... השאלה שלי היא האם הריקמה לא מתחדשת לאחר ההקרנות...? והאם באמת האופציה לשתל היא בלתי אפשרית לנשים שעברו קרינה ? אשמח לכל מידע... תודה, אלונה.
אלונה שלום ראי המלצה שכתבתי משהי בשם צילה, אם תרצי עוד פרטים אשמח לעזור.
אשמח לקבל התייחסות לשאלה שלי האם יש נשים שביצעו בהצלחה שחזור לאחר כריתה והקרנות .... תודה.